Bengkel Pemurnian Multimedia Hari Q PPDJB - Day 1

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPagi ni sekali lagi mengharungi jem giler babas kat depan angsana tu. Semata-mata nak gi bengkel ni dekat PKG Uda. Jem tetap jem, tapi aku rasa masa yang olahraga itu hari lagi tak terkata.

Sampai jer PKG tengok keter punyala banyak. Lupa lak hari ni ada bengkel laman web technician jb. Perrgghh.. Aku parking aje dekat kantin sana tu. Hakim parking belakang aku. Lantak la. Terus masuk meeting. So, mula ngan briefing. bla.. bla.. lebih kurang sama la ngan tahun-tahun terdahulu. Cuma kali ni buat kat Dewan SMK BBU jer. So, senang sikit kot.. Agaknya la kan.

Pastu terus agih tugas. Tahun ni nampak smooth sikit pasal team member pun dah tambah. Tahun lepas la paling azab pasal tinggal kami bertiga jer. Tahun ni ada 6 orang. So pengagihan tu meringankan banyak la. Aku, hakim stended la wat multimedia. Iddy cam biasa graphic, tajul wat montaj, azhar ngan man bahagian gambor/video. Aku target tahun ni aku nak tukar piala jadi piala kaca lak.

::Klik untuk cerita penuh::


Tadi dah try sikit. Memang coool.. esok nak tengok sample piala yang ada, aku akan settlekan dan terus masuk ke dalam multimedia. Balik umah mula la wat flowchart ngan bilangan dan penamaan fail terlibat. Malam ni leh sambung tidur dulu. Esok baru buat buttons.. boleh tahan gak banyaknya nih..


Slideshow penuh




Enjoice... Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied