Hari yang penat!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarWalaupun aku tak wat papeyeii hari ni, tapi hari ni tetap hari yang memenatkan buat diri aku yang sememangnya tak larat hari ni. Malas nak amik mc pasal ianya amat merugikan diri aku ini. Layan ajer la. Bukannya ada apa sangat. Jap jer masa berlalu. Dah sampai masa balik. Layan cikgu-cikgu yang mintak tolong pasal it, layan bebudak guna pusat akses. Sedar tak sedar dah sampai masa untuk aku balik. Cuma masa balik tu baru aku singgah kedai beli panadol. Aku mintak panadol soluble, dia leh bagi panadol actifast. Apa la encik pekedai nih. Balik terus aku main-main dulu minum panadol nih. Pastu toksah citer. Terus layan tido. Bangun ringan sikit kepala. Tapi rasanya masih berat lagi. Pasni nak minum lagi seround la kot.. Tengok dulu apa kerja yang masih tertangguh.. Haaa.. kena cas tepon dulu nih. Kang esok mampus ramai yang mengaruk tak dapat call aku lak..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat ambik gambo cikgi-cikgi yang datang wat ros kat sekolah aku. Hazim hampes tul la. Bila aku start buka mulut, baru dia pun bukak mulut. Time aku tarak.. menikus jerk... cheeiitt..!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku beli sekali jackers ke apa ntah.. adik yang jadik tukang perabis..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi minum ubat pun leh jadik sesi fotografi ka en.kerol..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seronok lak nengok buih-buih panadol ni.. pasni nak main-main lagi.. Tiga gelas air baru habis semua panadol tu..Yang ketiga tu ak dah tak tahan.. rasa cam nak kuar balik jer..



Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP