Kembali ke Opis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 6 September 2010
Masa : 6.45 pagi
Tempat : PPD Johor Bahru

Akhirnya.. kembali aku ke opis selepas outstation ke Batu Pahat seminggu.. Hehehe.. Cam biasa.. Masuk opis semula hari ni. Yang paling aku suka adalah jalan yang lengang.. Betul la kata pengkaji dari Jepun dulu. Jem kat Malaysia nih memang disebabkan sekolah.. Time hari sekolah takyah citer.. Memang teruk.. Cuti sekolah.. Enjoy..

Sampai jer kat ppd nengok cik osman dah ada kat lam bilik kebal.. Huhuhu.. memang paling terbaik la.. bukak jer sekolah nanti terus upsr.. pastu berleretan ke pmr, spm segala.. Masuk jer opis, punya banyak surat atas meja.. Banyak la nak kena setel cenggini. Esok aku dah start cuti. Sampai la ke hari senin depan. Dan ada la pulak kerepek atas meja aku nih.. Thanks..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada kerepek dan surat yang nak kena setel atas meja aku nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Thanks.. SK Bandar Uda 2

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam