The Big Bad Wolf Book Sale Johor 2013 Again...


The Big Bad Wolf Book Sale Johor 2013 Again... dan dalam masa... tak sampai dopopatjam gara-gara adik inaz tak puas hati buku dia sikit kalau nak banding ngan buku kakak dia dan adik ziqri dia. Huhuhu... layan ajer la. Waktu rehat amik diaorang. Bawak semua buku homework sekali. Siapkan lam bilik aku kat opis. So, petang ni aku wat kerja berteman. Ramai bodyguard bak kata ramai orang yang aku jumpa. OK ler tu. Aku setel kije, diaorang pun setel kije. Habis ja waktu kije, terus gerak ke danga city mall.. Yihuuu...


dekat je danga ni ngan pejabat aku. tu yang malas nak balik amik dulu, pastu harung jem. hari ni jer pun kan.

cam biasa. pakat pilih kotak nak isi buku la dulu. punya la sibuk sampai terbalik semua kotak. chain reaction gitu. aku nak susun tapi staf kata takpe, I susun semua. ahahaha... semua pakat dok nengokkan aku yang terpacak kat situ menahan satu part kotak sementara kotak lain mula jatuh..

jom masuk ke dalam

sok diaorang tengok satu part demi satu part terutama part art and craft

ramai jugak orang petang nih

tengok la gaya ngusung kotak kosong tuh.. adoyaiii

tengok buku art, dipilih camno nak lukih manga.. poning den

orang bertambah ramai

tengok la gaya ngusung tu lagi

jap depan jap belakang, sampai aku amik gambo pun gego

dah lepak lama sikit dah kat bahagian art

snap picas demi picas

syok wooo amik gambo ni..

siap berdiscus tu yang tak tahan tu

dia sampai bahagian kebudak lagi la lama

ronda jap bahagian belakang

selamber rock jer jengjalan

makin ramai dan makin ramai

tu dok pilih buku dora ler tu

part ni yang paling best

kan dah cakap

bahagian ni banyak buku interaktif

habih layan satu persatu

yang ni, si ziqri pun lama dok membelek

part novel

iqa jumpa buku princess kat sini

sesambil itu

dah setel membayar dah. kena RM60 hari ni. tu pun pasal dah bagitau limit diaorang siap siap tadi

nak keluar ada lagi banyak buku interaktif kat jalan keluar

layan lagi

yang ni nampak cool

adik dah mula layan buku interaktif lagi

siap dapat bantuan staf lagi. perrrghhh

lagi dan lagi

dan lagi

staf ni memperkenalkan buku sherlock holmes pada iqa

kan dah layan...

nak beli ke dik.. tak nak aaahh

jalan keluar ada jual sourvenier... ada badge, fridge magnet, t-shirt.. boleh tahan, tapi aku tak nak aaahh

ni part yang paling aku tak puas hati. kasi la kat semua. orang yang bayar pakai bb1m ja dapat. huhuhu.. sungguh tidak adil. aku pun beli jugak la... diaorang bayar pree je tau pakai kertas bb1m.. huhuhu


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied