Muar : The place where my savvy got rabak


Muar : The place where my savvy got rabak. 18 Januari. Memang tokleh lupa punya. Kat sini la my savvy got rabak bontot. Tu pun seket jah. Ekekeke. Citernyer, kat trafik light sebelum muo. Tah mana tempat ntah. Yang ada simpang empat, ada pekan kecik sikit tu. Sekali ada satu triton ka pajero ntah... punya la laju terus langgo aku nyer bontot savvy. Aku ketepi dia terus mecut blah. Hampeh tul. Sebab aku nak kejo majlis bersama MB teruih jalan ja la.. dia mecut arah lain. Huhuhu... Layannn...


rebeh seket savvy aku... chaittt... sampai ke la aku tak betuikan lagi. Kengkonon bizi habih la tu kan...

majlis baucar oleh MB masa tu

ucapan dari sapa pun aku dah tak ingat lagi dah

pengarah pendidikan

MB masa tu

nyanyian pelajar

penyampaian pada semua PPD

tak ingat apa

balik lalu BP. kengkonon nak betulkan kat situ la

tapi ... terus jalan... solat jemaat di sini

lantak la.. tu yang sampai ke la tak perbetui tu

makan tengahari merangkap petang kat sini... dah sampai sempadan dah ni ha

belasah ajer la apa yang ada

sampai umah dah petang sangat dahhh

apasal jumpa gambo ni kendian aaa

kebudaks seperti biasa mengepow

layan ajer la.. aku pun nak jajan jugak nih

jom kelik jom


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied