Yok pulang ke Johor Bahru


Yok pulang ke Johor Bahru. Jangan tanya awat aku boh gambaq ni. Senap kat R&R Dengkil semalam masa on the way balik ke JB dari Shah Alam. Punya la tak larat nak nulih semalam. Hari ni pulak penuh ngan meeting. Malam baru ada sikit masa nulih. Read on...


sarap dulu. hari ni bro ni la pulak buat telo.

sarap utama aku pagi semalam

masa balik singgah makan lunch kat R&R dengkil

huih.. penuh bendera

gerai pilihan semalam






siap aku nyer

makan dulu nooo...

pertandingan hiasan merdeka depa ni

stylo...



singgah r&r seremban isi minyak




tetiba brother ni datang ke aku. seluk poket hulur henphone. sohih sindiket handphone yang aku selalu dengar berlegar sekitar pam pam minyak di shell ni. Sekali aku noleh... dia angkat tangan gaya mintak maaf dan blah. maybe sebab dia pandang nametag, logo kementerian pada kenderaan dan... of coz, lens aku dah tala ke muka dia...

terus jadi pemantau.. ni sorang lagi

dok pandang cari orang (mangsa) seterusnya

ni yang ketiga

mana aku tau depa bertiga.. pasai sesekali depa bertiga akan bersama dok borak borak sambil  mata memandang cari mangsa

semua keter depa pi dan huluq henpon

dok kerling ja keter aku... hati hati no. banyak cerita yang aku dengar. ada yang cerita masa test henpon mantop, dah dapat replika. ada yang cerita lepas beli pastu kena rompak. dan banyak lagi la. apa pun, kalau nak beli, better beli dari authorized dealer la. biar mahal sikit, tapi selamat...

amoi ni risau bila depa asyik dok pi dan berlegar kat keter boyfriend ka laki dia

jalan lagi dan singgah tak ingat kat mana

panggilan alam

sambil dok layan scenery

apa agak yang diborakkan. semangat tul

layan pelanggan

yok...



udah sampei sekudei... sila ikut cam sebutan bapak audah




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam