Foto kenangan Atuk dan Nenek Kedah mengerjakan haji di Mekah


Foto kenangan Atuk dan Nenek Kedah mengerjakan haji di Mekah. Sebelum pergi ke Mekah tempohari, atuk kedah minta aku clearkan dulu tabletnya. Aku pikir punya pikir. Cara termudah adalah menerusi dropbox. Habih semua dah transfer terus aku clearkan. Tetiba malam ni. Satu demi satu picas masuk. Hmmm... aku sendiri dah lupa pasal ni. Tapi kurang-kurang. Aku dah dapat nengok dah foto-foto di Mekah. Alhamdulillah. Masuk beberapa dahulu. More photos to be upload later.































































Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP