Wawancara Sambutan Hari Guru 2016 FM Johor Permata Selatan bersama Pengarah Pendidikan Negeri Johor

Wawancara Sambutan Hari Guru 2016 FM Johor Permata Selatan bersama Pengarah Pendidikan Negeri Johor

Wawancara Sambutan Hari Guru 2016 FM Johor Permata Selatan bersama Pengarah Pendidikan Negeri Johor. Actually. A bit late aku dapat berita ni kali ni. Around jam 11.15 pagi. Masa tengah tunggu iqa kat STF. Bos bersiaran jam 11.30 pagi. Hmmm... Jenuh gak mikir. Jap. Aku lam kereta kan. At last gugel for johor FM. Terus tune kat radio kereta. Open recorder. Letak jer kat speaker kereta. Hehehe. Sesambil drive, sesambil record. So. Yok layan... TQ jugak pada the whole team yang share foto dan audio lam WhatsApp. Tumpang guna yer... Dann... untuk audio pun, at last aku tukar. Pakai Tangkak nyer rakaman. Sebabnya. Walaupun better, tapi rakaman aku dipenuhi dengan selingan suara aku, mama dan iqa serta sesekali dengar suara fiqri. Hehehe.



---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP