Minggu yang penuh dengan grafik


Minggu yang penuh dengan grafik. Pergghhh... Amik angin jap lunch hari ni. Sibuk bebeno minggu ni. Dengan hari gurunya. Dengan Konvensyen PAK21nya. Dedua aku terlibat pulak tu. Dah tepu dah kot kepala. Asyik merayau aje. Jap SPS. Jap SPA. Cuma. Yang aku suka. Aku ada full independent untuk konvensyen. Walau dah ada konsep asas. Aku bebas nak garap cara promosi thru media sosial. So. Ni ler masanya. Komitmen yang aku terima jugak sangat baik. Memang mudah. Order je. Aku dapat. Wahlaoweiii... Bak kata P Ramlee. Raya hindu gini. Kekeke. Main sebut je. Dapat la aku model model gitu. Layann,,, Seronok la hati wat kerja camni. Idea free flowing. Memang penuh media sosial jabatan minggu ni. Aku taruk aje. Biar sampai tersemat kat kepala memasing nanti pasal Konvensyen ni. Tak lama dah. Hujung minggu ni aje. Yok! Apa yang korang tengok ni just sekadar untuk sehingga ke hari ni aje ye. Esok lusa belum masuk lagi tu. Kui kui kui. Ni nak tengok hari guru pulak ni.

ps : rasa clear sikit kepala lepas menulis ni. hehehe. Memang ni kot cara aku clear minda, selain daripada drive sensorang berpeleseran sepanjang highway pesisir pantai. Tapi yang ni memang lagi win. Bawak macam takde pape je around 60kmh. Sepanjang jalan memacam idea masuk weh.












---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP