Jumaat, 4 Ogos 2017

BENGKEL KERJA PENGEMASKINIAN DAN PENYEDIAAN DOKUMEN PENGURUSAN DATA PENDIDIKAN 2017


BENGKEL KERJA PENGEMASKINIAN DAN PENYEDIAAN DOKUMEN PENGURUSAN DATA PENDIDIKAN 2017. Bermula 31 Julai sampai 3 Ogos, kami berkampung di Hotel Berjaya Waterfront, Johor Bahru menyiapkan dokumen pengurusan data. 4 kumpulan dibahagikan. Fail Meja GDM, Fail Meja PPD, Manual Definisi Variabel dan Utiliti. Aku dalam group utiliti. Lam hati meronta nak masuk group Manual Definisi Variabel. Kekeke. Takpe la. Mana mana pun sama jugak pentingnya. Saling berkait. Alhamdulillah. Selesai jugak draf dalam 4 hari. Dokumen akan dimurnikan lagi lepas ni. InsyaAllah. 2 minggu lagi kita semua dapat pakai dokumen terkini. Terbaeekkk!!!! Tahniah dan terima kasih pada semua yang terlibat.

check in. sibuk snap scenery dari tingkap bilik sebelum mula bengkel petang hari pertama tu.




pandangan luar sebelah dalam

tu dia tingkat 5 punya kawasan

abis bengkel petang dah kena paksa ikut ke pisang goreng mawar

punya la panjang baris


pakat melantak pisang katanya

ni pagi hari kedua

layan telur la apa lagi

sesi bertambah serius dan panas. hehehe










sesi pembentangan pada malam terakhir. tak ikut susunan ropernyer gambo aku ni. hehehe

pagi ketiga. blackout beb



masa lunch gi bawak abam amir gi pejabat pos. renew lesen. lupa nak wish besday



layan swimming pool jap petang hari ketiga

amik picas aje. malas nak mandi sakit sakit kaki ni






ada sungai belakang tu












team manual definisi variabel


sesi photoshot hari ketiga

all of us




team utiliti

team fail meja GDM

team fail meja PPD









photoshoot bersama Ketua Sektor






pagi hari last


lepak jap sini amik gambo











---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: