Ahad, 13 Ogos 2017

Sekolah Tun Fatimah : 201170812 Outing


Sekolah Tun Fatimah : 201170812 Outing. Paginya kena hantar mama gi SMK Kangkar Pulai dulu. Sempat la jumpa homeroommate dedolu. Eton. Kekeke. Lecturer kat UTM rupanya hang nooo... Borak lebih kurang. Balik. Datang semula amik dalam jam 12.30 tengahari dan terus shoot ke STF. Amik iqa. Sekali dia nak makan asam pedas daa.. dah kena merayap ke Selera Johor. Makan chicken chop lagi la jawabnya. Hehehe. Pastu gerak ke Jakel cari kain untuk iqa nyer projek, sebelum merayap di Uda untuk fotostat dan sebagainya. Lum cerita terpaksa patah balik ke Mydin sebab tak jumpa kat Uda. Sempat menapau DVD untuk ici kat sini. Kekeke. Setel. Hantar iqa balik dan terus gerak pulang. Seharian juga jadinya.

amik mama dulu kat Kangkar Pulai

dah lepak kat STF

sibuk ngajak nak makan asam pedas

lepak lepak jap


selera johor

mama ngan iqa punya



ni iqa punya

we all

dah pun sampai aku nyer

lepak mydin for kain bagi projek iqa


fotostat dan cari barang

cari yang masih belum dapat


ngetest henfon flash. kekeke

layan kan

sempat snap masa nunggu mama

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: