Sepagi yang pelik


Sepagi yang pelik. Semalam bangun pagi rasa pelik. Napa la kaki kiri aku sakit ni. Haishh. Amik masa sikit nak compute. Masa keluar nak gi kerja. Baru perasan benda alah ni. Semalam aku tolong ucu dan atuk pindahkan benda ni ke depan. Aku tolong masukkan kayu dan tekan sikit sikit ja. Tak sangka pulak ada kesan cenggini. Nasib badan la kan. Dah la mimpi bukan bukan masa bangun tido tu. Aku masuk sektor lain. Siap ramai ramai datang pujuk. Hahaha. Makin teruk mimpi mimpi aku sejak kebelakangan ni. Balik kerja mama siap cerita. Iqi tanya. Sapa pindahkan benda ni dari belakang rumah. Hebat tul katanya. Kui kui kui. Tak cerita pulak bapak dia seharian jalan macam zombi kampung pisang. Kah kah kah.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied