mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Geografi Tingkatan 2. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Geografi Tingkatan 2. Papar semua catatan

Sabtu, 5 Ogos 2017

Menyusuri Sungai Ketil, Baling


Menyusuri Sungai Ketil, Baling. 23 Jun. Sampai ja Baling itu hari, Iqa terus ajak ke sungai. Nak sambung projek geografinya. Petang tu jugak pakat merayau kat sungai Ketil. Tinjau. Amik gambar. Setel ja terus buat soal selidik pasal sungai tu. Sempat berjalan-jalan ke tempat-tempat glamer sepanjang sungai Ketil. Dulu dulu. Sini la tempat utama lepak bila air takde. Syiokk wooo. Pastu tok wan siap ajak nengok pokok kurma kat pekan lama. Posing sakan kebudaks ni semua.

Sabtu, 17 Jun 2017

Kajian Kes Geografi Tingkatan 2 : Sungai Melana


Kajian Kes Geografi Tingkatan 2 : Sungai Melana. 4 Jun lepas aku amik cuti jap. Bawak iqa n kengkawan dia merayap ke sungai. Ni projek kajian kes untuk geografinya. Kena site visit. Lepas tu buat survey. Pengalaman baharu untuk iqa. Dalam masa yang sama ready untuk kajian bagi PT3 tahun depannya. Selalu je lalu. Baru ni je sedar nama sungai ni sungai melana. Kekeke.